Przejdź do głównej zawartości

World Dog Show 2016

World Dog Show 2016
Moscow, Russia
13-26.06.2016

Tak wspaniałej wystawy, jaką było WDS16 chyba jeszcze nigdy nie widziałam. Organizacja wspaniała, miejsce piękne, wszystko było czyste i zadbane. Podczas tej podróży odwiedziłam swoich znajomych, nauczyłam się wielu rzeczy i zawarłam nowe znajomości, a moje psy osiągnęły znacznie więcej, niż bym się po nich spodziewała! Jestem z nich niezmiernie dumna i szczęśliwa, że w tak młodym wieku udało im się to, co nie udało się wielu innym. Nasza hodowla, choć skromna, już teraz jest na światowym poziomie.





Aureus Aures APOLLO

sędzia/judge: Jorgen Hindse (Denmark)
ocena/qualifications: excellent/doskonała!



Aureus Aures ATENA

sędzia/judge: William Shelton (USA)
ocena/qualifications: excellent/doskonała!



Aureus Aures ATENA, APOLLO BEST OF BREED COUPLE I!!!


fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets


fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. Andrey Ryabets

fot. RKF

fot. RKF